Környezetvédelem
Elindult a zöldunió!
Startolt Magyarország első környezettudatos tematikájú értékesítési platformja, a zoldunio.hu, mely egyedülálló modelljével hiánypótló eszközrendszert biztosít tartalomszolgáltató és hirdető partnerei számára.

"A világmindenséget nem csupán a sokféleségben rejlő egység teszi széppé, hanem az egységben rejlő sokféleség is."
Bár Umberto Eco szavai a világról szólnak, kicsiben igazak a zöldunióra is, mely az öko-szemléletű tartalomszolgáltatókat kívánja egy platform alá hozni, akik sokféleségükben is egységet képviselnek.
Ahogy a környezetvédelemmel, klímaváltozással kapcsolatos tények is átalakítják a gazdasági-társadalmi elvárásokat, egyre nagyobb hangsúly kerül a szervezetek fenntartható működésének, valamint társadalmi felelősségvállalásának mikéntjére és irányaira is. A párizsi klímacsúcs a szkeptikusok számára is nyilvánvalóvá tette, hogy a reprezentáció mellett a kézzelfogható tartalom és tevékenység immáron stratégiai jelentőségűvé vált. Ugyanakkor szükséges, hogy a felelősen gondolkodó vállalatok és önkormányzatok zöld ügyekben tett lépéseiket célzottan kommunikálhassák a lehető legeredményesebb eszközökkel és módokon.
A zöldunió erre ad hiánypótló megoldást: Átfogó eszközrendszert biztosít a felelősen gondolkodó szervezetek részére, hogy zöld üzeneteiket hatékonyan juttathassák el a környezettudatosan gondolkodó célcsoportok számára.
A zöldunió egy platform alá hozza az öko-szemléletű tartalomszolgáltatókat, így erősítvén működésüket és hirdetési potenciáljukat. Kivételes médiaportfólióját olyan, a fenntarthatóság iránt elhivatott, erős márkaértékkel bíró webhelyek alkotják, melyek hosszú ideje hitelesen képviselik a környezettudatos szemléletet.
A zöldunió, nyilvános debütálását megelőzően, kilenc hónapon át folyamatosan tesztelte és optimalizálta működési mechanizmusait, hogy újszerű modelljével illeszkedjen a tartalomszolgáltatói igényekhez és a hirdetői oldal elvárásaihoz.
A zöldunión belül egy egyedülálló Mecenatúra program is elindult, mely lehetőséget biztosít a hirdetők számára, hogy környezettudatos témájú, online médiaköltéseik által támogathassák a környezetvédelmet és társadalmi ügyeket felkaroló partnerszervezeteket.
A zöldunió hirdetői, megbízásaik által, többszörösen is hozzájárulnak a hazai lakossági szektor öko-szemléletének erősítéséhez:
- A portfólión keresztül eljuttatott zöld üzeneteikkel növelik a magyar web zöld témájú cikkállományát. Ez a tény közvetlen és közvetett módon eleve eredményezi a hirdetői reputáció, ismertség és elismertség növekedésé
- Fizetett hirdetéseik fokozzák a zöld szemléletformálás intenzitását, mivel a zöldunió médiaportfólió tagjai hirdetési bevételeik egy jelentős részét saját működésükre fordítják.
E két egymást erősítő hatás eredményeként a hazai lakosság környezettudatos gondolkodásmódja és a társadalmi-gazdasági témákkal kapcsolatos érzékenysége folyamatosan fejlődik, gyarapítva így a zöld üzenetek befogadóinak létszámát is.
A környezettudatos tematikájú médiaportfólió folyamatosan bővül, a zöldunió várja az újabb tagok jelentkezését.
Forrás: http://www.zoldunio.hu/
Rovat további cikkei
Kitiltják Romániából a vékony műanyagszatyrokat
Júliustól tilos vékony műanyagszatyrokat importálni, jövő évtől...
Újabb dolgot vesz el tőlünk a klíma változás: a tengerpartjainkat
Sarkpontok jég nélkül, óceánok oxigén nélkül, földrészek emberek...
Nincs megoldás a gleccserek olvadására
A Brémai és az Innsbrucki Egyetem kutatói egybehangzóan arra jutottak,...
Friss cikkek
A népszerűség nagy átok a veszélyeztetett állatok számára
A népszerűség nagy átok bizonyos állatok, például az oroszlánok,...
Intelligens chip került az adidas új futócipőibe
Limitált számban érkeznek az óceáni műanyagból készült Parley...
Németország mentesítené az elektromos teherautókat az úthasználati díj...
A német közlekedési miniszter, Andreas Scheuer az elektromos teherautók...