TVE

Nagy siker volt az I love JÓ kampány Veszprém megyében

Az emberek szeretik a jót: mindössze 3 hónap alatt közel négy és fél ezren csatlakoztak a Nap-Hold Egyesület által szervezett, a tudatos fogyasztást népszerűsítő I love JÓ kampányhoz, így tavasszal 450 kendermagos kiscsibét kapnak a Veszprém megyei gazdák.

I love JÓ – Azt vedd, ami JÓ neked!

I love JÓ – Azt vedd, ami JÓ neked! szlogennel indította útjára 2011. augusztus 1-jén tudatos vásárlást ösztönző kampányát a Nap-Hold Egyesület, melyben a Tudatos Vásárlók Egyesülete szakmai partnerként vesz részt.. Október 31-ig tartó projektjük célja, hogy népszerűsítse a tudatos vásárlást, fokozza az egyéni felelősségvállalást és kihangsúlyozza annak jelentőségét.

Jön a répa! – Tudatos Vásárló Fesztivál

Székesfehérváron, Győrben és Esztergomban augusztus végétől különös látványosságra figyelhetnek fel a belvárosban járók. Egy-egy, óriás répa vár arra, hogy a játékos kedvű kicsik és nagyok kihúzzák, mint az orosz népmesében. Az interaktív köztéri installáció a 3 fesztiválra, valamint a helyi termékek fogyasztásának jelentőségére kívánja felhívni a figyelmet.

Nincsenek igazán zöld strandok

A Tudatos Vásárlók Egyesülete strandokat, nyári fürdőket tesztelt. Habár a kínálat igen széles, a környezetvédelem és az esélyegyenlőség terén még jócskán van mit fejlődniük a budapesti és főváros környéki strandoknak. Sajnos sok helyen még olyan alapvető környezetvédelmi megoldás is hiányzik, mint a szelektív hulladékgyűjtés, így nem csodálkozhatunk, hogy a napenergia hasznosítással még kevesebb helyen élnek.

Könnyed és sikeres életmódzöldítés az ÖkoKörökkel

Kétszázötven háztartás, harminchét ökokör, környezetkímélőbb életmód és jobb társadalmi közérzet: pozitívak az ÖkoKörök program eddigi tapasztalatai.