versenyautó

London a második európai város a Formula E naptárában

Ma hivatalosan is megerősítették, hogy Róma után a brit főváros a második szerencsés város Európában, mely vendégül láthatja az FIA elektromos világbajnokságát. A versenynaptár már 8 helyszínt tartalmaz, és még két hely kiadó.

Kínai csapat lett a Formula E második nevezője!

A China Racing és a Formula E képviselői ma hivatalos keretek között jelentették be, hogy a Drayson Racing után a távol-keleti alakulattal bővül a bajnokság palettája. A kínaiak először vásárolni fogják az egyenautókat, de a későbbiekben saját géppel kívánnak indulni az elektromos szériában.

Jövőre egy elektromos versenygéppel vág neki a Nissan Le Mansnak

A Nissan elnöke tegnap este jelentette be, hogy 2014-ben egy elektromos versenyautóval „szállják meg” a kísérleti kategóriát, és később egy teljes programot indítanak az LMP1-es osztályban. A japánok már maximális erőbedobással dolgoznak a szimulátorban, de egyelőre nem árultak el részleteket a típusról.

Citromlé: újabb elektromos dragster zabálja az energiát

Shawn Lawless vezeti azt a Chevrolet S10-esből átalakított elektromos dragstert, mely ritkító sárga fényezést kapott. A Lemon Juice hangja és teljesítménye magáért beszél, és érdemes megnézni, ahogy majdnem egy kerékre ágaskodik a rajtnál.

Formula E Rómában: történelmi környezetben a jövő versenygépe

A Formula E nagy örömmel jelentette be tavaly év végén, hogy Róma az első európai város, mely csatlakozott a 2014-es versenynaptárhoz. Lucas di Grassi ment is egy tiszteletkört az ünnepélyes eseményen.

Szépségtapasz? Csökkent a Forma-1 szén-dioxid-kibocsátása

A Forma-1-es csapatokat tömörítő szervezet (FOTA) ma bejelentette, hogy 7%-kal csökkentették a sport károsanyag-kibocsátását. A felmérés a 2009 és 2011 közötti időszakra vonatkozott.

Így gyorsul egy 2000 lóerős elektromos dragster

A High Tech Systems úgy gondolta, hogy az elektromos hajtásnak olyan terepen is lehet esélye, mint az Amerikában kultikus sportnak számító dragster-es gyorsulás. Don Garlits már számos rajton van túl, de még nem fejezték be teljesen a gépet.

Versenyképes költségvetéssel és látványos háttérrel robbantana a Formula E

Alejandro Agag, a Formula E kereskedelmi jogait birtokló FEH ügyvezetője elmondta, hogy a bajnokság jövője remekül alakul, és a helyszíneket illetően túljelentkezés van. A versenyautók fejlesztése és szállítása iránt több cég is érdeklődik, így egyelőre minden ígéretesnek tűnik.

Róma az első európai város, mely helyet kér a Formula E-ben

Rio de Janeiro után Róma is szeretne futamot rendezni a 2014-ben rajtoló elektromos bajnokságban. A mai bejelentés alkalmából Lucas di Grassi egy prototípussal is bemutatózott a Colosseum körüli utcákon.

Domteknika BioRace: nincs ki mind a négy kereke…

A svájci Domteknika egy brutális versenygéppel állt elő, melynek tervezésében a Diedre Design-nal fogott össze. A BioRace egy három keréken guruló vadállat: egy lóerő mindössze 2.16 kilogrammot mozgat.