Érdekességek

A DM nyílt levele a Tudatos Vásárlók Egyesülete számára

A vizsgálat eredményeiről mi is beszámoltunk.  A cikket itt olvashatjátok.

Íme a levél, melyet a DM küldött a TVE számára:

“Felelős vállalatként mi mindig is nagy figyelmet fordítottunk a környezetvédelemre. Ezen törekvésünket számos tevékenység példázza.
Többek között a tavalyi év őszétől „csereakciót” hirdetettünk a 2009 augusztus óta forgalomban lévő, környezetbarát lila táskáinkra. Az akció keretében ingyen kicseréljük a vevők kérésére az elhasználódott táskákat. Ezzel az akcióval támogatjuk vásárlóinkat a környezettudatos döntés meghozatalában, azaz abban, hogy az eldobható nylon bevásárlótáskák helyett válasszák a természetet kevésbé terhelő, környezetbarát táskákat. Az elhasználódott táskákat szelektíven gyűjtjük, majd szállíttatjuk el, a 2009-től minden üzletünkben megvalósuló szelektív hulladékgazdálkodásnak köszönhetően.

Az egészségtudatos táplálkozást és a természetes szépségápolást egyaránt kiemelten fontosnak tartva, kimagaslóak vagyunk a natúrtermékek és kozmetikumok fogalmazása terén. A piacon egyedülálló módon 350 natúrkozmetikai termék kapható az üzleteinkben (felnőtt és gyermek kozmetikumok egyaránt), valamint a konkurens drogériák közül a legszélesebb termékpalettával rendelkezünk az ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó élelmiszerek terén. A sajátmárkás termékeink (Alverde, Alnatura) mindegyike a NaTrue nemzetközi tanúsítvánnyal rendelkezik, ami biztosítja a vevőink számára az ellenőrzött, valódi minőséget és a környezetre rótt terhelés minimalizálásának megvalósítását egyaránt.

A dm társadalmi szerepvállalását több kezdeményezésünk is bizonyítja.
2008-ban indítottuk el az „Együtt a mozgás öröméért” kampányunkat, amelynek keretében az egészségmegőrzés és az egészségtudatosság érdekében a rendszeres mozgásra, az egészséges táplálkozásra és a mindennapos higiéniára hívtuk fel az ország figyelmét.
Az adománygyűjtő akció folyamán 40 millió forinttal segítettük az általános iskolák sportszervásárlását. A kampány fővédnöke Katus Attila aerobic bajnok, életmód szakértő volt, továbbá a pályázat kiírásában és kezelésében a Kurt Lewin Alapítvány segédkezett.
Ezt megelőzően az „Érez jól magad” kampányunk keretében, még 2007-ben 15 millió forintos adománnyal járultunk hozzá ahhoz, hogy megnyílhasson az ország első Heim Pál Gyermekkórházban működő, komplex Gyermek Sürgősségi Betegellátó Osztálya és szintén 15.000.000 forint értékben mentőautót adományoztunk a Peter Cerny Alapítvány részére.

A dm a foglakoztatás területén is több díjjal büszkélkedhet.
2010-ben készült el a Figyelő magazin és a Hewitt tanácsadó cég közös kutatása, ennek eredményeképpen pedig a legjobb karrierindító cégek TOP 30-as listája, melyen mi is szerepeltünk.
2006-ban a Családbarát Munkahely 2006 Nagyvállalat kategória győztese lettünk, 2007-ben pedig elnyertük a Magyar Női Karrierfejlesztési Szövetség és a Szociális és Munkaügyi Minisztérium közös díját a „Legjobb Női Munkahely” –ért.

A dm-nél valljuk, hogy sikerünk kulcsa a munkatársainkban rejlik, ezért kiemelt figyelmet fordítunk rájuk, ennek eredményeit pedig folyamatosan ellenőrizzük. A legutóbb 2010 márciusában készített vállalati regionális felmérésünkből kiderült, hogy a felmérésben résztvevő munkatársaink 91 százaléka gondolja a dm-ről, hogy „nagyon jó munkáltató” és több mint 80 százalék büszke arra, hogy a dm-nél dolgozhat.

Büszkén elmondhatjuk magunkról azt, hogy minden évben, a válság ellenére is, megtartottuk piacvezető helyzetünket, és ezt a bérek folyamatos növekedése is mutatja.

Továbbá folyamatosan figyeljük vásárlóink igényeit, és ezekhez alkalmazkodva, tavaly létrehoztuk Facebook profilunkat, ahol a csatlakozók naprakész, friss információk keretében tájékozódhatnak a vállalattal kapcsolatos hírekről.

Filozófiánk fontos része a fenntarthatóság, ezért tudatos vállalatként a társadalmat és a környezetet érintő példamutató magatartással igyekszünk a szolgáltatásaink színvonalának folyamatos fejlesztése mellett, az igazi vásárlói hűséget erősíteni.

Köszönöm, hogy a Tudatos Vásárlók Egyesülete segít a vásárlói igények felmérésében, és remélem, hogy ezen levelünkkel én is hozzá tudok járulni egy teljesebb kép kialakításához.”

Tisztelettel:

Kanyó Roland
Pr-mendzser

Törökbálint, 2011. április 8.