Öko-drive

A darázs és az elektromos Renault

A Renault bevallottan vezető szerepre törekszik az elektromos autók piacán. Legújabb animációs reklámfilmjüket-melyben egy darázs és két galamb üldözési jelenete a főcselekmény -Luc Besson kreativitására bízták rá.

Egyelőre valóban meseszerűnek hat, hogy az utcákon az éjszaka leple alatt feltöltődő kisautók parkolnak és a galambok álmát sem zavarják meg a hang nélkül suhanó Fluencek.  A francia rendező rövidfilmjében éppolyan fontos szerepet játszik a zöldbe boruló város, mint maguk az autók.

A Renault-Nissan guyancourti központjában 1700 alkalmazott dolgozik azon, hogy biztosítsák a kívánt piacvezető szerepet. Carlos Ghosn elnök-vezérigazgató szerint 2020-ban az eladások tíz százalékát elektromos autók fogják kitenni. Sokat emlegetett tény, hogy az elektromos autók lelke az akkumulátor. A cégcsoport 1,5 milliárd eurós megállapodást kötött a japán Nippon Electric Companyval, hogy közösen fejlesszenek ki egy tartós és megbízható egységet. A tervek szerint az akkumulátoroknak 6 évet kell kibírniuk, akár napi egy feltöltéssel.

Renault Twizy ZE

Azért bízzunk benne, hogy az elektromos autók térhódításával nem kell lemondanunk az izgalmas autós üldözésekről, és nemcsak a természetfilmekben számíthatunk látványos akciókra…

YouTube előnézeti kép