Öko-drive

Bemutatták a 850 lóerős elektromos versenyautót

Az 1085 kilogrammos, hátsókerék meghajtású LolaDrayson nemcsak azért zöld, mert elektromos motor hajtja, hanem azért is, mert újrahasznosított karbonszálat használtak fel a gyártás során. Bár pontos részletek még nem derültek ki, a BV12/69EV-ről azt tudni lehet, hogy indukciós töltővel, a mozgatható aerodinamikával és az elektromos, regeneratív lengéscsillapítóval van felszerelve, vagyis a legkorszerűbb technológiák kaptak helyet a zöld sportautóban.

A tervek szerint 2013-ban indul a FIA Formula E világbajnokság, ahol elektromos autók versenyeznek majd egymással, és ha minden jól megy, a Lola-Drayson is startolhat majd ott. Január 15-éig pedig Birminghamben, a Low Carbon Racing Conference-en lehet megtekinteni a teljesen elektromos, 850 lóerős autót.