Öko-drive

 Rákattantak a Nissan Leafre

A vártnál is jobban bejött a Nissan újabb sajátos kampánya – a japánok az utóbbi időben komoly energiákat mozgósítottak különböző alternatív reklámlehetőségek kidolgozására, elég csak a Juke-R marketinghadjáratára gondolni.

Ezúttal a Leaf-et vette kezelésbe a marketingosztály, a Nagy Rákattintás kampány a vártnál is jobban teljesített. Az eredeti terv szerint az egymilliós kattintás-számot 100 nap alatt akarták elérni, a kampány azonban annyira magával ragadta a közvéleményt, hogy már június 21-én, 15 nappal a tervezett időszak lejárta előtt elérte az 1 milliós mérföldkövet.

A kampány – amellett, hogy arra ösztönzi a francia, német holland és brit autósokat, hogy ismerjék fel a zéró-emissziós autózás előnyeit – azt is megmutatja, hogy a Nissan LEAF rendkívül biztonságos, környezetbarát és gazdaságosan üzemeltethető, és az akkumulátor-feltöltések között megtehető távolság elegendő a napi utak többségének megtételére.

A kampány befejeztével az a város, ahol a legtöbb autós szavazott az elektromos autókra, 30 darab Nissan gyorstöltő berendezést kap ajándékba, az a személy pedig, aki a legtöbb embert győzi meg, hogy szavazzon, egy Nissan LEAF-et nyer.

Forrás: http://autostat.hu