facebook

Sikeres tesztrepülést hajtott végre a Facebook ingyen internetet szóró drónja

Világszerte több szervezetnek célja, hogy ingyenesen szolgáltatásként, alanyi jogon elérhető legyen az internet. Az egyik legnevesebb cég, aki ilyennel kísérletezik nem más, mint a Facebook, akik nagyjából két éve jelentették be a projektjüket.

Ingyen internet mindenkinek a Facebook-tól?

A régóta várt, napenergiával működő Facebook drón néhány hete sikeresen elkezdte útját. A Facebook meg is osztotta az első videófelvételeket az Aquilia első küldetéséről. A tesztrepülés 96 percig tartott és Mark Zuckerberg is részt vett a hajnali főpróbán.

Facebook Drón

Regisztrálj, like-olj, kommentelj és oszd meg. Ezek azok a tevékenységek, amelyeket a Facebook szeretne az egész világra kiterjeszteni és ez az indok, amiért a Facebook egy saját napenergiával működő drónt készít.

Kampány a szalmabála építészetért

Tavaly május óta tart a szalmabála építészet népszerűsítésére hivatott Facebook kampány, melynek azóta több ezer rajongója lett. Céljuk az alapanyag sokoldalúságának megismertetése, illetve a kor követelményeinek megfelelő házak bemutatása.

A Facebook új zöld-tetős komplexuma

Zöld utat kapott a Facebook új, Frank Gehry által tervezett zöld tetős komplexumának megépítése. A tavaly ősszel bemutatott és azóta jóváhagyásra váró épület egy alagúton keresztül fog kapcsolódni a cég jelenlegi székhelyéhez.

Biciklibarátságot díjaznak az amerikaiak

A kerékpárosok amerikai ligája (ALB) az idén is közzétette azon vállalatok listáját, amelyeket biciklibarátnak tart és ezt a legjobbaknál díjjal honorálja.

Karbonlábnyom-számítás a közösségi oldalak logikájával

A Columbia Egyetem Föld Intézetének kutatói úttörő fejlesztést tártak a nyilvánosság elé – Facebook ihlette alkalmazásuk villámgyorsan és automatikusan számítja ki termékek százainak szén-dioxid lábnyomát.

A Facebook első ízben közölte az ökolábnyomát

Fennállása óta először tette közzé a Facebook, hogy a több mint 900 millió felhasználó kiszolgálása mekkora terhelést jelent a környezetnek. A kimutatásból az is kiderült, hogy egy aktív tag milyen mértékben szennyezi a légkört. A Greenpeace örömmel fogadta a lépést.

Győzött a Greenpeace kampánya: a Facebook megújulókra vált

A Greenpeace és a Facebook ma közösen jelentették be, hogy együttműködnek a megújulók népszerűsítésében és közös programot dolgoznak ki az energiaszolgáltatók zöldítésére. (1) Két évvel ezelőtt 700.000 online aktivista támogatásával indította el a Greenpeace a „Mondj NEM-et a szénre” kampányát a Facebook közösségi portálon. (2) Most, hogy a cég a szervereit megújuló energiából fogja üzemeltetni, a kampány véget ér.

Helyenként már fekete parlagfűriasztás van érvényben

A parlagfű magas pollenkoncentrációja miatt az országban helyenként fekete, a hat fokozatú skálán ötödik szintű riasztás van érvényben – közölte csütörtökön a tisztiorvos elnevezésű facebook-oldal.