kampány

 Rákattantak a Nissan Leafre

A vártnál is jobban bejött a Nissan újabb sajátos kampánya – a japánok az utóbbi időben komoly energiákat mozgósítottak különböző alternatív reklámlehetőségek kidolgozására, elég csak a Juke-R marketinghadjáratára gondolni.

64 millió dollárt adományozott a Bloomberg egy anti-szén kampánynak

Donald Trump kampánya és eddig elnöksége során is sokszor tette szóvá, hogy vissza fogja hozni a szenet Amerika iparába. Ez azonban egyre valószínűtlenebbnek tűnik, elvégre a megújuló energia folyamatosan egyre népszerűbb, a szén erőművek pedig sorra zárnak be országszerte, nem utolsó sorban pedig most a Bloomberg adományozott 64 millió dollárt, egy anti-szén kampányra.

A Disney fejet hajt a környezetvédők követelései előtt

A Disney elkötelezte magát teljes papírfelhasználásának csökkentése és az újrahasznosított papír előnyben részesítése mellett.

A Greenpeace aktivistái kivetítették az Apple-nek szóló üzeneteket

Greenpeace-aktivisták a Maszatos Adatok kampány támogatói által küldött Facebook- és Twitter-üzeneteket vetítettek az Apple híres cupertinói központjának falára. Megismétlődött a megmozdulás több városban is, többek között Budapesten, az Erzsébet téren is. Bodi Sylvi szépségkirálynő és Greenpeace-aktivista Budapesten Steve Jobs szobránál fényképezkedett iPad-alapú Greenpeace-bannerrel

A lakosság tudatosabb energiafogyasztása is hozzájárult a gázfogyasztás csökkenéséhez

Első harmadába érkezett az Európai Unió 2020-ig teljesítendő energiastratégiája, amely célkitűzéseiként az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának csökkentését, az energiahatékonyság, valamint a megújuló energiaforrások arányának növelését sürgeti a tagállamokban.

A legtöbben gyerekkori élmény hatására lesznek zöldek

A „Miért lettem zöld? – sikeres szemléletformáló kampányok” című projekt célja megismerni, hogy a zöld öndefinícióval rendelkező emberek minek (milyen életkorban, milyen élethelyzetben, milyen benyomások, milyen véleményformálók, milyen élmények) a hatására lettek „zöldek”. A projektben 50 videóinterjúban gyűjtötték össze a zöldek emlékeit, tapasztalatait.

A Victoria’s Secret csatlakozik a Detoxhoz

A Victoria’s Secret belépett azon cégek sorába, amelyek reagáltak a Greenpeace Detox kampányának felhívására: a Zara, a Mango, az Espirit vagy a Levi’s után a fehérnemű-gyártó is elkötelezte magát a veszélyes vegyi anyagok mellőzése mellett. A cég ígérete szerint 2020-ra teljes ellátási lánca és minden terméke méregmentes lesz.

BaseLantern – az okoslámpa, amely 4 telefont is képes egyszerre feltölteni

A hordozható lámpák új korszaka is elkezdődött! Az új BaseLantern lámpa, amelyet a BioLite tervezett, azt a célt szolgálja, hogy segítsen eligazodni éjszaka. A klasszikus kültéri lámpát keverték a rugalmassággal és a mobilitással. A BaseLantern a BioLite első terméke, amely Bluetooth-kompatibilis, és egy 7800 mAh-s li-ion akkumulátorral rendelkezik, amely elég erős ahhoz, hogy négy okostelefont is feltölthess vele egyszerre.

Csatlakozik a Detoxhoz a Zara

A Greenpeace Detox kampányához újabb ruhaipari óriás csatlakozik: a Zara, a világ legnagyobb ruhakereskedője a közvélemény nyomásának engedve elkötelezte magát, hogy 2020-ig teljesen eltávolítja a mérgezőanyagokat az ellátási láncból.

Egy kicsivel kerekebb lett a világ!

Egy éven keresztül folyt a több ezer embert aktívan megmozgató „Így lesz kerek a világ! Ember és természet harmóniában…” kampány, mely lényeges eredményt tud felmutatni: mérhető javulást a helyi természeti értékek megbecsülésében.