összecsukható

A Radev összecsukható bringája

Mára a biciklis kultúra teljesen megváltozott. Régen még mindenki csak egyfajta Csepel bringát tekerhetett át nagy nehezen a városon, manapság azonban minden embernek teljesen más biciklije van. Éppen ezért ezek a bringások is egyediek lettek. Vannak, akik a városban akarnak járni-kelni, s mindezt könnyen, egyszerűen. Vannak, akik határaikat feszegetve, az elemekkel küzdve tekernek hegyről hegyre, vagy csúcsra fel. És persze vannak, akiknek csak a sebesség számít.

Összecsukható bicikli akár házilag

Philip Crewe már régebben megalkotta a kék összecsukható biciklijének a terveit, ám csak most építette meg az első darabot. A kék összecsukható bicikliben talán az a legjobb, hogy végtelenül egyszerű, és a tervező állítása szerint bárki átalakíthatja kerékpárját hasonló módon.

Gig Pack, a hátizsákként hordható roller

Az összecsukható közlekedési eszközök nagyban megkönnyíthetik az ember életét, de tárolni, cipelni még egy összecsukható biciklit is kell. Nem úgy a hátizsákba épített rollert, amelyet csak lazán a hátunkra kapunk, ha átváltunk gyalogos üzemmódba.

Bicikliből szamurájkard

Az összecsukható bicikli nagyban megkönnyíti a városi közlekedést: felszállhatunk vele a buszra vagy a vonatra, bevihetjük az épületekbe, kis helyen tárolhatjuk, vagy csak egyszerűen a vállunkra kapva, vagy magunk után húzva sétálgathatunk vele. Az, ami ennyire praktikus, megengedheti magának, hogy néha kicsit háttérbe szorítsa a gyakorlatias szempontokat, és teret engedjen a stílusnak, ahogy azt az Odachi összecsukható kerékpár is teszi.

Agro E, a hordozható szélturbina

Az Agro E koncepció célja, hogy megkönnyítse és optimalizálja a szélturbinák telepítésének és szállításának folyamatát. Az Agro E bizonyos tekintetben egy hagyományos szélturbina, az a dolga, hogy áramot termeljen, ám mindeközben önfenntartó is.

Pár hónap és már gyártják is az összecsukható e-biciklit

Gabriel Wartofsky az elmúlt két évben az összecsukható elektromos bicikli projektjén dolgozott, és a folyamat elérkezett a gyártás előtti végső fázisába. A prototípust már rengetegszer tesztelték, a tapasztalatok alapján fejlesztették, a kerékpár külsejét is folyamatosan csinosították, és az első, limitált darabszámú gyártás már 2012 első negyedében el is kezdődhet.