reklám

Több százmillió forint mehet zöld reklámra is

Magyarországi vállalkozásoknak csaknem 9 millió euró (2,7 milliárd forint) értékben lehet pályázni olyan projektekre, amelyekből az Európai Gazdasági Térség (EGT) Finanszírozási Mechanizmusának keretében a geotermiához kapcsolódó hazai célok valósíthatók meg.

A Tesco kisebb fogyasztásra ösztönözne

A Tesco üzletlánc bejelentette legújabb szándékát, szeretnék csökkenteni a fogyasztók pazarló vásárlási szokásait.

Vízfakasztó óriásplakát?

Peru sivatagos részén jelent meg a szomjukat oltani kívánók részére szerkesztett megoldás, amit a francia sajtó világújdonságnak nevez.

Obi-Wan Kenobi is a „zöldre” esküszik

A legtöbb ember számára csak Obi-Wan Kenobiként ismert neves színész ezúttal az új Citroen DS5 Hybrid4 modelljének reklámfilmjében vállalt főszerepet.

Fiat 500e: környezettudatosan szexi

Az elektromos Fiat 500-as amerikai kampánya a jól bevált fogást alkalmazza: a szex eladja a dolgokat (Sex Sells). Amennyiben elterjed az 500e, akkor az utakat ellepik a szeretkező párok – legalábbis erre lehet következtetni a reklámból.

Norman, az ökomacska

Norman valószínűleg a világ legkörnyezettudatosabb macskája, aki lehet, hogy sokkal jobban törődik a környezettel, mint a legtöbb ember.

 Rákattantak a Nissan Leafre

A vártnál is jobban bejött a Nissan újabb sajátos kampánya – a japánok az utóbbi időben komoly energiákat mozgósítottak különböző alternatív reklámlehetőségek kidolgozására, elég csak a Juke-R marketinghadjáratára gondolni.

Kartonkamerával promotált az IKEA

Ugyan lakossági használatra egyelőre nem lesz elérhető, de egy közelmúltban lezajlott sajtókonferencia résztvevői kipróbálhatták, milyen egy saját kezükkel összeszerelt, “eldobható” fotómasinával kattogtatni szerte a városban.

Harminc másodperc a környezetért

Tizenkét vicces vagy megrendítő, de mindenképp elgondolkodtató reklám, amitől biztosan nem fordítod el a fejed.

Dobokat a pandáknak!

A WWF kampányát 2 díjjal jutalmazták a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon. Az ötletgazda Akció 360 Reklámügynökség egy Arany és egy Ezüst Dobbal térhetett haza a Portorozban tartott reklámversenyről!