versenyautó

2014-től indul az új elektromos sorozat, a Formula E

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hivatalosan is bejelentette, hogy az eredeti tervek szerint 2014-től útjára indul az új elektromos sorozat, a Formula E.

42 versenyautót szerez be a Formula E

A Formula E kereskedelmi jogait birtokoló FEH ma bejelentette, hogy 42 versenyautót rendeltek meg a nemrég alapított Spark Racing Technology-tól. A szervezők célja, hogy bebizonyítsák: az elektromos gépek gyorsak, megbízhatóak, és biztonságosak.

A Drayson Racing mindent visz a Formula E-ben: elkészült a hivatalos festés

A Drayson Racing elsőként nevezett a Formula E-be, de a versenyautó festését még nem leplezték le. Ma erre is sor került, és nyugodtan kijelenthetjük, hogy az eddigi legjobb megjelenéssel van dolgunk.

A Formula E-ben tér vissza a korábbi F1-es csapat: a Super Aguri is beszáll a versengésbe

A japán Super Aguri Formula E lett az elektromos bajnokság hatodik csapata, ami azt is jelenti, hogy az e.dams-ban érintett Alain Prost után újabb Forma-1-es szál bukkant fel a mezőnyben. A Super Aguri megtartotta a királykategóriából ismert festést.

A McLaren lesz a Formula E egyik fő beszállítója

Közös céget gründolt a McLaren és Frederic Vasseur, az ART Grand Prix főnöke, hogy fontos szeletet hasítsanak ki a 2014-ben induló elektromos bajnokság tortájából. A Forma-1-es csapat részlege, a McLaren Electronic Systems több sorozat számára biztosít elektromos egységeket.

A Mercedes elégedett a Forma-1-es motorok fejlesztésével: hatékonyabb és takarékosabb erőforrások 2014-től

Andy Cowell, a Mercedes High Performance Powertrain (HPP) vezető mérnöke elmondta, hogy minden rendben zajlik a turbómotorok fejlesztésével, és nem kell félni, mert az új egységek hangja is pompás lesz. Két év múlva minden a hatékonyságról és a minél kisebb fogyasztásról fog szólni a Forma-1-ben.

A Toyota gépe elindult a Pikes Peakre

A Toyota Motorsport GmbH útnak indította a TMG EV P002 továbbfejlesztett változatát Amerikába, hogy az ottani részleg is kezelésbe vegye. Képek a becsomagolásról.

Az „új” Forma-1 jobb lesz, mint a mostani

Charlie Whiting, az FIA versenyigazgatója nem tart attól, hogy a rajongók elfordulnak majd a Forma-1-től, ha jönnek a gazdaságosabb és hibrid hajtással felvértezett motorok. Alain Prost támogatja a jövőbe mutató megoldások bevezetését, míg Maranellóban visszafogott lelkesedéssel beszélnek az újításokról.

Baleset és az első méterek a Pikes Peaken: TMG EV P002

A Toyota Motorsport GmbH továbbfejlesztett versenygépe is ott volt azon a teszten, melyen az idei hegyi verseny mezőnye gyakorolhatott.

Bemutatták a 850 lóerős elektromos versenyautót

A Drayson Racing Technologies és a Lola Group bemutatta közösen fejlesztett versenyautójukat, a 850 lóerős BV12/69EV-t. A Lola-Drayson minden bizonnyal az eddigi leggyorsabb teljesen elektromos meghajtású versenyautó, és az alkalmazott technológiáktól azt remélik, hogy forradalmasítják majd az autó- és motorsportot.