palack

“Mobil-vidámpark” műanyag palackokból

Újrahasznosított anyagok felhasználásával készített mozgatható vidámparkot Ugandában egy művész, miután szemtanúja volt az ott élő gyerekek mindennapi kihívásainak.

2300 palackból készült modern alkotás

Egyre különlegesebb szituációkban és megoldásokban használják fel az újrahasznosított műanyag palackokat, legutóbb egy óriási Holdat szimbolizáló szobrot készítettek belőlük.

7000 műanyag palackból épült torony Dél-Afrikában

A világon minden percben egy millió műanyag palackot vásárolnak. 2021-re az éves fogyasztás elérheti a fél billiót. Erre az igen égető problémára kívánja felhívni a figyelmet az r1 nevű művész által készített plasztik torony.

A Coca Cola ösztönzi a briteket

A Coca Cola tovább próbálkozik, hogy termékei fogyasztóit az üres PET-palack vagy fémdoboz újrahasznosítására bírja. Most induló nagy-britanniai próbálkozásáról számol be a businessgreen.com portál.

A fenséges műanyag zacskó

A HealtheBay.com internetes oldal készítette a videót, mely egy bevásárló táska kalandos útját mutatja be pár percben. Eddig több mint egy millióan látták.

A jegyespár, aki célba ért

A Tonic már januárban beszámolt arról, hogy milyen szellemes ötlettel állt elő Andrea Parrish és Peter Geyer az esküvőjük finanszírozását illetően: 400 000 újrahasznosított dobozból fizették a lagzit.

A környezetbarát költözés nyolc pontja

Amanda Wills, az Earth911.com szerkesztője, két hónapig tervezte, miként költözhetne Phoenixből New Yorkba a leghatékonyabb módon. A közel 4000 km-es távolság nem jelentett leküzdhetetlen akadályt

A Marks & Spencer megalkotta a világ legfenntarthatóbb öltönyét

Ezzel a szlogennel hirdeti a gyártó a környezettudatosság és fenntarthatóság jegyében fogant termékét, mely egy limitált széria keretében kerül az üzletekbe. Az öltönyhöz csak környezetbarát és újrahasznosított alapanyagot használtak.

A Pepsi és az álomgép

Csak egy újabb marketingfogás, vagy környezettudatos lépés az amerikai cég szelektív hulladékgyűjtője?

Ausztrál, palackozott levegőt árulnak Kínában

Egy nagyon egyszerű ötletből jött létre egy ausztrál vállalkozás: a friss levegőt össze kell gyűjteni és el kell juttatni a légszennyezett Kínába. A Green & Clean Air, amelyet John Dickinson és Theo Ruygrok alapított, számos helyszínről gyűjti össze a legtisztább levegőt. Ilyen például, a Kék-hegység vagy Tasmania. Akkora a kereslet, hogy már új-zélandi levegőt is árulni fognak. 20 ausztrál dollárba kerül egy doboz, így kimondhatjuk, hogy a levegő luxuscikk lett.