kereskedelem

Zöld áramot kínál magyar vállalatoknak a KER Toki Power

A Magyarországon eddig villamosenergia-nagykereskedelemmel foglalkozó bolgár KER Toki Power AD már származási garanciával rendelkező zöld áramot is kínál vállalatoknak – közölte a társaság az MTI-vel.

Építőipari “okos állványt” fejlesztett ki egy hazai cég

Az összeállításból eredő hibára, illetve karbantartásra figyelmeztető, úgynevezett “okos állványt” fejlesztett ki a Caadex Kft. egy csaknem 640 millió forintos program keretében – közölte a baranyai Mindszentgodisán működő társaság az MTI-vel.

CBRE: a környezettudatosság és a társadalmi felelősségvállalás egyre fontosabb az ingatlanpiacon

A környezettudatosság és a társadalmi felelősségvállalás egyre fontosabb szerepet játszik az ingatlanpiacon is – derült ki a CBRE nemzetközi ingatlantanácsadó új globális felméréséből.

Csökkent a német kikötők áruforgalma tavaly

Csökkent tavaly a német tengeri kikötők áruforgalma, közel ötödével emelkedett viszont a fosszilis energiahordozók behozatala a német szövetségi statisztikai hivatal, a Destatis csütörtöki jelentése alapján.

Kínában 21,2 százalékkal nőtt az új autók kiskereskedelmi eladása szeptemberben

Kínában, a világ legnagyobb autópiacán 1,95 millió új személygépkocsit adtak el szeptemberben, ami 21,2 százalékkal több az egy évvel korábbinál.

Tényleg kisebb az e-kereskedelem ökológiai lábnyoma?

Évek óta meghatározó az e-kereskedelem előretörése. Magyarországon a szektor hosszú éveken keresztül 15-20 százalékos növekedésre volt képes, 2020-ban a koronavírus-járvány hatásaként 45 százalékos bővülést láttunk. Az idei év végére az online piac részesedése a teljes kiskereskedelemben elérheti a 10 százalékot – a gépjármű- és üzemanyagforgalmat kivonva a számításból.