Ford

30%-kal akarja csökkenti az egy autó gyártása során átlagosan elhasznált víz mennyiségét a Ford

30%: ennyivel akarja csökkenti a Ford az autónként elhasznált víz mennyiségét 2015-ig, legalábbis ez a legújabb célja a 2000-ben elkezdett Global Water Management Initiative keretein belül. Az autógyár 2000 és 2010 között már 49%-kal csökkentette az egy autóra elhasznált víz mennyiségét, az új 30%-os csökkentést a 2009-es szinthez képest mérik.

400 új töltőállomás lesz Európában

Szerencsére Európa szerte is egyre népszerűbbek az elektromos autók, és ez a következő évtizedekben, ahogy hamarosan egyre több ország tiltja be a benzines és dízeles autók árusítását, ez a népszerűség csak nőni fog.

A Ford E-Bike is bemutatkozott Frankfurtban

Frankfurtban számos érdekesség látható idén is, mint például a Ford E-Bike-ja, amit a városi közlekedés korszerűsítése ihletett. És persze a fosszilis üzemanyag-használat csökkentése, és a környezet védelme is.

A Ford még egy szélerőművet telepít az Angol összeszerelő üzeméhez

A környezet védelme és kímélése egyre több nagyvállalat gyakorlatában kap helyet. Erre jó példa a Ford is, hiszen nem rég telepített egy szélturbinát egy brit gyárához, hogy kisebb mértékben függjön az áramszolgáltatótól, és hogy csökkentse az ökolábnyomának méretét.

A Ford önvezető autójából hiányozni fog egy-két dolog

Már többen rebesgették, hogy a Ford Motors is elő fog állni egy önvezető autóval. Ezek a pletykák ezen a héten be is igazolódtak, mivel a Further With Ford konferencián a vezérigazgató, Mark Fields lerántotta a leplet arról, hogyan is fog kinézni a jövő utasszállítása a Ford szerint. Azonban egy valamivel meglepték a nézőket: az autóban nincs se kormány, se pedálok.

A Tesla a legtöbbet érő autógyártó az Egyesült Államokban

A Tesla ugyan eddig nem tudott túl nagy bevételt felmutatni, azonban a cég képe és üzenete mégis sok embert hat meg. Ráadásul most már a gyártó is kezd ráfeküdni a könnyebben elérhető, olcsóbb autókra, mindezt úgy, hogy továbbra is egy rendkívül erős Teslát kapunk a pénzünkért. Talán éppen ezen okok keverékének köszönhető, hogy a Tesla a legértékesebb autógyártó Amerikában.

Miután megvetted, szinte ingyen van

Nagyjából ennek az ígéretnek a jegyében szeretné eladni a Ford autógyár elektromos modelljeit a jövőben.

Pillantás a jövőbe a Ford szemével

Az izgalmas, új Ford Evos tanulmányautó képviseli azt a jövőbe mutató technológiát, amin a Ford fejlesztőmérnökei dolgoznak. A jármű és a vezető “személyes információs felhője” közötti kapcsolaton alapuló Ford koncepció feltárja, hogy a technológia miként segít egyéni igényeinkhez alakítani a járművet, javítani a vezetési élményt, növelni a vezető kényelmét és optimalizálni a hajtáslánc teljesítményét.

Villanyautókkal a csúcsra – Bővül a Pikes Peak-mezőny

Villanyautó lázban ég az egész autós világ, a Ford most kezdi el leszállítani az elektromos Focus első példányait és a Pikes Peak hegyi időfutam mezőnyében is kezdenek feltünedezni az elektromos árammal hajtott versenyautók. Az egyikkel ráadásul az a Monster Tajima küzdi majd fel magát a csúcsra, aki eddig egy eredeti énjére csak nyomokban emlékeztető Suzuki SX4-essel már bizonyította néhányszor, hogy fekszik neki a szerpentin.