Ford

400 új töltőállomás lesz Európában

Szerencsére Európa szerte is egyre népszerűbbek az elektromos autók, és ez a következő évtizedekben, ahogy hamarosan egyre több ország tiltja be a benzines és dízeles autók árusítását, ez a népszerűség csak nőni fog.

A Tesla a legtöbbet érő autógyártó az Egyesült Államokban

A Tesla ugyan eddig nem tudott túl nagy bevételt felmutatni, azonban a cég képe és üzenete mégis sok embert hat meg. Ráadásul most már a gyártó is kezd ráfeküdni a könnyebben elérhető, olcsóbb autókra, mindezt úgy, hogy továbbra is egy rendkívül erős Teslát kapunk a pénzünkért. Talán éppen ezen okok keverékének köszönhető, hogy a Tesla a legértékesebb autógyártó Amerikában.

A Ford önvezető autójából hiányozni fog egy-két dolog

Már többen rebesgették, hogy a Ford Motors is elő fog állni egy önvezető autóval. Ezek a pletykák ezen a héten be is igazolódtak, mivel a Further With Ford konferencián a vezérigazgató, Mark Fields lerántotta a leplet arról, hogyan is fog kinézni a jövő utasszállítása a Ford szerint. Azonban egy valamivel meglepték a nézőket: az autóban nincs se kormány, se pedálok.

Pillantás a jövőbe a Ford szemével

Az izgalmas, új Ford Evos tanulmányautó képviseli azt a jövőbe mutató technológiát, amin a Ford fejlesztőmérnökei dolgoznak. A jármű és a vezető “személyes információs felhője” közötti kapcsolaton alapuló Ford koncepció feltárja, hogy a technológia miként segít egyéni igényeinkhez alakítani a járművet, javítani a vezetési élményt, növelni a vezető kényelmét és optimalizálni a hajtáslánc teljesítményét.

Villanyautókkal a csúcsra – Bővül a Pikes Peak-mezőny

Villanyautó lázban ég az egész autós világ, a Ford most kezdi el leszállítani az elektromos Focus első példányait és a Pikes Peak hegyi időfutam mezőnyében is kezdenek feltünedezni az elektromos árammal hajtott versenyautók. Az egyikkel ráadásul az a Monster Tajima küzdi majd fel magát a csúcsra, aki eddig egy eredeti énjére csak nyomokban emlékeztető Suzuki SX4-essel már bizonyította néhányszor, hogy fekszik neki a szerpentin.

30%-kal akarja csökkenti az egy autó gyártása során átlagosan elhasznált víz mennyiségét a Ford

30%: ennyivel akarja csökkenti a Ford az autónként elhasznált víz mennyiségét 2015-ig, legalábbis ez a legújabb célja a 2000-ben elkezdett Global Water Management Initiative keretein belül. Az autógyár 2000 és 2010 között már 49%-kal csökkentette az egy autóra elhasznált víz mennyiségét, az új 30%-os csökkentést a 2009-es szinthez képest mérik.

A Ford E-Bike is bemutatkozott Frankfurtban

Frankfurtban számos érdekesség látható idén is, mint például a Ford E-Bike-ja, amit a városi közlekedés korszerűsítése ihletett. És persze a fosszilis üzemanyag-használat csökkentése, és a környezet védelme is.

A Ford még egy szélerőművet telepít az Angol összeszerelő üzeméhez

A környezet védelme és kímélése egyre több nagyvállalat gyakorlatában kap helyet. Erre jó példa a Ford is, hiszen nem rég telepített egy szélturbinát egy brit gyárához, hogy kisebb mértékben függjön az áramszolgáltatótól, és hogy csökkentse az ökolábnyomának méretét.

Miután megvetted, szinte ingyen van

Nagyjából ennek az ígéretnek a jegyében szeretné eladni a Ford autógyár elektromos modelljeit a jövőben.