Öko-drive

Fiat 500e: környezettudatosan szexi

Az elektromos Fiat 500-as amerikai kampánya a jól bevált fogást alkalmazza: a szex eladja a dolgokat (Sex Sells). Amennyiben elterjed az 500e, akkor az utakat ellepik a szeretkező párok – legalábbis erre lehet következtetni a reklámból.

A Fiat tengerentúlra szánt filmje szexi és tüzes kocsiként akarja beállítani a városi minit, mely elsősorban a hölgyek kegyeit kívánja elnyerni. A Chrysler a következő szavakkal jellemezte a jelenetet:

„Úgy hirdetik, ez az egyetlen elektromosság, mely bekapcsol téged, és a reklám azt ábrázolja, hogy a női tesztversenyző az anyósülésre ül be, majd az autó megpördül a kanyarban, és elveszítik felette az uralmat. A stáb a megmentésére siet, majd egy nagyon bizonytalan pozícióban találják őt és a sofőrt. Az új Fiat 500e: környezettudatosan szexi.”

Az autóban található elektromos motor 111 lóerős és 190 Nm nyomatékot állít elő a 24 kWh-s akkumulátor segítségével. Hivatalosan 150 km a gép hatótávolsága, de a gyártó szerint ez 160 km-re is szökkenhet, köszönhetően a speciális gumiknak.

YouTube előnézeti kép