Érdekességek

Electrolux zöld kampány

Az IPRA az ENSZ-szel együttműködve minden évben odaítéli az IPRA Golden Award-ot annak a jelöltnek, amelyik a legprofesszionálisabb módon képviseli az Egyesült Nemzetek Szövetsége által kiemelten kezelt témákat. Idén az Electrolux érdemelte ki ezt a megtiszteltetést nemzetközi zöld kampányával, melynek során az óceánjainkban és tengereinkben úszó óriási szemétszigetekre irányította az emberek figyelmét.

„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy megkaptuk ezt a díjat. A legnagyobb elismerés számunka azonban az, hogy sikerült felhívnunk világszerte az emberek figyelmét arra, hogy milyen hatalmas méreteket ölt a műanyagszennyezés. A Porszívók a tengerből projekt rávilágított arra, hogy milyen lassan is terjed a műanyagok újrahasznosítása, és mennyire kis figyelmet fordítunk valójában a környezettudatos vásárlásra. Ez a siker nemcsak a miénk, hanem a kampányban együttműködő összes szervezeté és önkéntesé is. – mondta Julia Emmerich az Electrolux PR stúdiójának európai kommunikációs igazgatója.

Az IPRA Golden Award díját 25 kategóriában ítélik oda évről évre. A Porszívók a tengerből kampány vállalati kommunikáció kategóriában is az első helyen végzett, illetve megkapta az Efes Group különdíját is. A zöld kezdeményezés továbbra is óriási figyelmet kap világszerte, és a legnépszerűbb közösségi portálon több ezren követik a projekttel kapcsolatos információkat.