Környezetvédelem

Budapestre érkezett a csináld magad divat

A PUMA Creative Factory újabb állomásaként textil táskákat és fair trade pólókat lehetett egyedi módon, saját ízlés szerint elkészíteni. Egy innovatív technológiának, a Luminak köszönhetően az anyagokra felvitt színeket és formákat az UV-lámpa fénye keltette életre.

A PUMA Creative Factory 2010-ben indult világkörüli hódító útjára, melynek keretében a sport lifestyle kedvelői egyedi cipőket tervezhettek boltokban és online – új stílusokban, új anyagok felhasználásával. A Creative Factory segítségével bárki tervezhetett magának olyan cipőt, amellyel kifejezhette saját egyéniségét, megvalósíthatta ötleteit. Az ikonikusnak számító T7 dzsekik újraértelmezése után ezúttal Afrikában készített fair trade pólók és textil táskák következtek Budapesten is.

A Creative Factory számos helyen felbukkant már a világban, hogy a PUMA márka rajongóinak megadja azt az érzést, hogy egyedi, különleges dolgokat kreáljanak maguknak, ha nem szeretnek mindent készen kapni, s szeretik használni fantáziájukat. A budapesti workshopnak a Salétrom utcai Loffice adott helyszín. Az érdeklődők előzetes regisztráció után itt próbálhatták ki a Lumy Inkodye fényre érzékeny festékeit. Ez az innovatív technológia forradalmasította a DIY (csináld magad) divatot, és motiválta a magyar rajongókat is.

Mindenki elkészíthette a neki tetsző, egyedi PUMA pólóját és táskáját az általa választott fénykép, grafika és más kiegészítők segítségével. A rendhagyó alkotói folyamat a PUMA világszintű kezdeményezésének része, ami Love Thy Planet néven szerveződött, együttműködésben a Wildlife Worksszel . A cél az, hogy a PUMA rajongói is a fenntartható divat hívei legyenek, és a lehető legkisebb környezet terheléssel járjanak a gyártási, kereskedelmi folyamatok.

A PUMA Creative Factory budapesti workshopján mintegy 600 egyedi póló és táska született, köszönhetően a rajongóknak és annak az öt hazai nagykövetnek (Hoffmann Petra design bloggernek, Stiller Ákos fotóriporternek, Szabó-Lencz Péter avantgarde bloggernek, Kövesházi Dániel grafikusnak és Gulyás László fotósnak), akik élére álltak a kezdeményezésnek.