Öko-drive

Kabrió is lesz az SLS AMG E-Cellből?!

Meglehetősen korainak tűnnek a Roadsterrel kapcsolatos pletykák, mivel a sima SLS AMG E-Cell forgalmazását is csak 2013-ban akarja elindítani a Mercedes, és egyelőre nincs tapasztalata vagy visszajelzése a cégnek arról, hogy milyen a sportgép fogadtatása – természetesen a németek is elvégezték a szükséges piackutatásokat, melyek a modell bevezetését támasztják alá, de mégiscsak más a kézzelfogható eredmény.

Ennek ellenére a De Telegraph állítja, hogy az SLS AMG E-Cell után a Roadster is piacra kerülhet, de azért a Mercedes sem kapkod, és megvárja, hogyan teljesít a sirályszárnyas modell. „Majd meglátjuk, hogy mennyire lesz nagy a kereslet”- idézett egy meg nem nevezett Mercedes-Benz alkalmazottat a lap. „Jelenleg fogalmunk sincs arról, hogy valójában mennyi embert érdekel”- tette hozzá.

Az E-Cell-t négy elektromos motor hajtja, melyek kombinált teljesítménye 526 lóerő és 649 Nm-es nyomatékot biztosítanak. Mivel a maximális nyomaték gyakorlatilag minden tartományban rendelkezésre áll, az előzetes adatok alapján 4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.

Az elektromos SLS elő tengelyét és orrészét máshogy kell kialakítani a benzines verzióhoz képest, és a KERS szállítását a Forma-1-es részleg biztosítja, illetve Brixworth-ból érkeznek a hatótávolság növelésében közreműködő alkatrészek is.

Nemcsak az a kérdés, hogy valóban lesz-e Roadster az E-Cell-ből, hanem az is, hogy a színpalettán ott lesz-e az AMG Luminetric Mango fényezés…