Érdekességek

Megújul az OzoneNetwork tévé

2013.02.25. - 16:11  |  Nincs hozzászólás

Február 25-én új arculattal mutatkozik be az egyre erősödő magyar öko-tévé. Az OzoneNetwork megújuló látványvilágának vizuális alapjait Yann Arthus Bertrand légifotói adják, aki közös küldetésünk miatt örömmel támogatja csatornánkat

A megújuló arculat egy előretekintő vizuális gondolkodás eredménye. Az OzoneNetwork logojában szereplő ózon molekulát stilizáló, összekapcsolódó körök az eddiginél nagyobb szerepet kapnak, gyakorlatilag folyamatosan jelen lesznek a képernyőn – mondja Pálmai L. Ákos az Origo Zrt programigazgató-producere – “Az arculatváltás a beharangozókat és a naponta többször jelentkező hírszolgáltatásunkat is érinti, így egyedülálló módon folyamatos látványvilágot alakítunk ki a csatornán.

Yann Arthus Bertrand, világhírű légifotográfus kedvelt és csodált légifelvételeit örömmel ajánlotta fel a csatorna arculatának kialakításához, miután megismerte az OzoneNetwork küldetését. A légifelvételeket saját, belső gyártásban készült animációinkkal egészítettük ki a kapcsolódó zenét pedig az MR2 Petőfi rádió heti top listáján szereplő, „Mocsok 1 Kölyök” zenekar készítette nekünk. Az OzoneNework új arculata ezzel egyszerre nemzetközi és magyar. – mondta el Pálmai.

Modellünk előremutató, hiszen az OzoneNetwork egy év alatt megduplázta a nézettségét és ma már csaknem 1.8 millió háztartásban nézhető – mondta el Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója. - Közösségi médiaként pedig kötelességünknek tartjuk, hogy színvonalas, tartalmas kikapcsolódást nyújtsunk az egész családnak. – folytatta.

Az új arculat mellett az OzoneNetwork több saját gyártású műsorral népszerűsíti a fenntartható fejlődés és a környezetvédelem ügyét. Az Egyenlítő című napi vélemény és vitaműsorban magyar kutatók, egyetemi oktatók, környezetvédők, véleményformáló gondolkodók fordulnak meg. A naponta jelentkező OzoneGPS-ben Erőss Zsolt, Magyarország vezető expedíciós hegymászója a legérdekesebb európai és hazai „zöld-innovációkat” mutatja be. Néhány hónapja pedig elindult a „Hogyan készül? Megmutatjuk!” című heti dokumentumsorozat.

Kozári István az Origo Zrt kommunikációs és kereskedelmi igazgatója szerint a felelősen gondolkodó vállalatok egyre szívesebben jelennek meg a csatornán. Ezt bizonyítja az immár harmadik éve megrendezésre kerülő Ozone Zöld-díj iránti egyre nagyobb érdeklődés is. A csatorna bevételei folyamatosan nőnek, egyre több hirdető és tévészolgáltató, sőt már a környező országokban működő kábelszolgáltatók is felismerték az OzoneNetwork televízió értékeit és a benne rejlő lehetőségeket.

A vásárolt tartalmaknál továbbra is előnyben részesítik az európai gyártókat és várják a korszerű, magyar ismeretterjesztő filmeket. Az OzoneNetwork 2013-ban több magyar expedíciót is támogat. A nemzeti ünnepeken idén is folytatódni fog „a magyar természetfilmek napja” tematikus nap sorozat, e mellett pedig a BBC, a ZDF és más vezető dokumentumfilm gyártók korszerű technikával készült, látványos alkotásai is képernyőre kerülnek az OzoneNetwork tévében.

Rovat további cikkei

Heti két óra a természetben a jó egészség elengedhetetlen feltétele

Heti két óra eltöltése a természetben jelentősen növeli az egészséget,...

2019.06.15. - 12:00 tovább »

Új fejezet kezdődött a Mars kutatásában

A kutatók szerint új fejezet kezdődött a Mars kutatásában, miután az...

2019.01.03. - 09:11 tovább »

Halhulladékból előállított biogázzal fogják táplálni az...

A halfeldolgozás melléktermékeiből előállított biogázzal fogja hajtani...

2018.11.24. - 11:31 tovább »

Friss cikkek

Kevesebb repülésre biztatnak svéd kutatók

Kevesebb repülésre biztatják a turistákat svéd kutatók, akiknek - most...

2019.05.27. - 07:15 tovább »

Jelentősen megnőtt a nyílt óceánban lévő műanyaghulladék mennyisége...

Jelentősen megnőtt a nyílt óceánban lévő műanyaghulladék mennyisége...

2019.04.18. - 10:11 tovább »

Erdősítéssel szorítják vissza az elsivatagodást Észak-Kínában

Több mint 860 ezer hektárnyi erdőt telepítenek az észak-kínai...

2019.04.12. - 13:35 tovább »